You make me smile please stay for a while

Jobbat halva dagen och de gick bara bra, fick sitta i kassan ett tag och sen skötte jag bake offen:)
For sedan ut till stallet och Elin kom och red Gucci och de gick rätt bra, så de känns bara tryggt att lämna bort honom:)

Imorn är de ju midsommar och eftersom vädret ska bjuda på regn kommer vi nog stanna hemma istället för att fara ut till mormor å morfars stuga:) Men de blir säkert mysigt de me:)

a juste svar på en kommentar varför jag hade olika stövlar och de var för att jag hade med mig mina vanliga ridskor med chaps men de gick sönder i dragkedjan så under de klippen vi rider i ridhuset hade jag en benlinda linad runt ena chapsen för att hålla ihop den och sen andra dagen fick jag låna ett par treatorn av Jenny.

Näe nu ska jag nog surfa runt lite på internet ett tag innan jag återgår till soffläge resten av kvällen(A)
vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback