And still I wonder why

Torsdagar är en sån där dag som bara svischar förbi innan man knappt märkt att den börjat. Fick iallfall G på mitt matteprov som var supersvårt och som jag egentligen inte fattade någonting av men jag är riktigt nöjd med mitt G ändå^^, Imorn blire att skriva Tyska provet och sen få tillbaka Engelska provet och jag hoppas på minst ett VG men jag tror jag failade lite för mycket för ett MVG :) Sen blire att fara ut till min älskling som jag inte ridit sen i söndags eftersom moppekurs har kommit ivägen och sen dumma förkylningen. Så imorn blire att rida igenom henne på banan och jag ska försöka komma på några bra galopp övningar men jag tror jag ska jobba lite med byten och det går faktiskt frammåt för oss på den fronten! :)

Näe nu ska jag kanske slinga håret vi höörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback