Cuz if you love me let me go

Är fortfarande sur eftersom film jävlarna inte vill fungera! Satt i 1 timme och klippte ihop en jättefin film på Tingis och sen så fungerar den inte att lägga upp!! Tror jag får psykbryt! Men men har ju lite tid ikväll också eftersom jag näästan kan all So till provet imorn.

Idag blire iallfall ut i skogen med skrutt och eftersom de nog bara går att skritta i skogen så tar jag nog några varv på banan sen i trav å galopp :)

Aja, vi hörs senare pusshejj<3






Nu har gårdagens dagens blogg blivit avgjord! Kolla om det blev du? Blev det inte just du idag så anmäld dig gärna till dagens blogg i detta inlägg för att ha chansen att vinna imorgon: http://conler.se/2011/march/dagens-blogg-243.html#comment

Kram!

2011-03-24 » 13:04:22

har du bdb? :)

2011-03-24 » 19:40:14

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-24 » 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback