Don't let you'r memories break you

Såå vad tycker ni om min nyhet nudå? Visst är det kul!!:D

Tänkte svara på en fråga jag fått och de är vad vi tittar på när vi ska leta ponny :)

Det första vi tittar på är att det ska vara en valack :P Det har vi bestämt att det inte ska vara något sto. Sen så kollar vi på ålder för den ska helst vara mellan 6-10. Vi kollar på hur den verkar i hantering typ klippa, sko lasta duscha o.sv och vad den har gjort innom hoppning och dressyr, vad den kan, om den har kapacitet för att kunna gå långt innom hoppning och dressyr. Hmm... sen är ju priset också något man kollar på och vi har inte riktigt kommit fram till något max pris för allt beror ju på men man kan ju inte heller betala hur mycke som helst.
Vi får se vad som händer helt enkelt :)

Iallfall så börjar jag jobba 4 idag så jag ska snart äta frukost och gå ut med Basse och sen så far jag ut till Tingis och sen efter de så tar jag bussen direkt ner till stan från villanäs och sen byter jag till Vindeln bussen :)

Sen så slutar jag 9 ikväll så jag kommer nog inte kunna uppdatera mer ikväll för Mamma ska hjälpa mig att packa inför Fredag när jag åker^^, Ååååhhh, vad spännande det ska bli!!:D

Näe nu blire frukost vii hörrs pusshejj<3



You'll always be the only one,
I swear it's true






Hur söta är inte Ni ihop:)

2011-03-30 » 15:22:57

Jag tycker att det är jätteroligt att du ska få en häst(ÄVEN OM JAG ÄR SJJJUUUUKKKK AVUNDSJUK!!)

2011-03-30 » 16:38:24

Tack för ett bra svar!:)

jag undrar också hur mycket gucci kostar?:)

2011-03-31 » 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback