For a moment like this

Okeej då vare alltså dags att släppa The Big News oooooooch jag kan börja med att ge en liten ledtråd om vad som ska hända.

Det handar om att på fredag ska Jag, ensam, åka flygplan...och jag ska ha med mig ridkläder ^^,

Nåååågoon som kan gissa vad som kommer häändaa? (A)

Hihi äsch jag orkar inte skriva nå mer konstiga ledtråds inlägg så jag tänker bara skriva det!

Jag ska i helgen fara ner till Gotland och provrida en D-ponny!!!

Sååå det betyder alltså att vi förmodligen ska köpa en till ponny! ^^,
Jag kommer INTE sälja Tingis för om de var alternativet hade jag ALDRIG gått med på det, utan vi kommer då ha 2 stycken ponnysaar ^^,

Har mailar på massor av ponnyer och den här helgen far jag ner till Gotland och ska provrida en D-ponny valack, skimmel 7 år som heter Gucci och han kommer direkt från uppfödaren :)

Ska bli riktigt spännande och roligt och jaa det känns verkligen IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHH!!!!

Planen är på ett ungefär att jag ska hoppa den och Maja ska dressyra med den och sen när jag fyller 18 så tar Maja över den helt å hållet och att den då förhoppningsvis ska vara snäll, duktig och att Maja ska kunna klara av den i hoppningen.

Såå nu när vi vet allt kommer ni få vara lite bättre uppdaterad om vad som händer just nu! :)

Nästa helg ska vi ta en roadtrip och provrida 3 hästar och de är då de här hästarna vi ska pröva :)

http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=458424

http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=454728

http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=451545

Och det här är Gucci ^^,





Gucci och Tingeling, skulle inte de passa bra ihop(A)





Vad skulle ni max betala för en ponny? På ett ungefär?:)



Vad är det du tittar på när du söker en D-ponny?

2011-03-29 » 18:55:25

hoppas ni kommer gilla Zoffe! :D

2011-03-29 » 19:53:31
» Adina

Åh vad roligt! :D

2011-03-29 » 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback