I find it hard to belive

Idag så stod lek å bus på mitt och Tingis schema(a) Släppte henne på banan idag och så sprang vi runt lite på banan och hon är riktigt bra på att sparka bakut och göra luftsprång, men hon är riktigt söt när hon gör de också^^, Sen så körde vi lite frihetsdressyr och sen avslutade jag med att rida lite barbacka i grimma. De gick bara braaa och hon var så snäll! De är egentligen inte såå stor skillnad på att rida med grimma och hackamore förutom att grimman inte tar lika mycke. Men nu ska man ju vara ansvarsfulla när man är i stallet och då ska man inte rida i grimma(A)

Imorn äre ju hoppträning och jag hoppas att de ska gå braa, sen på kvällen blire att fara iväg till Becca och ha filmkväll med några andra såå de blir ju myysigt:)

näe nu ska jag lägga upp tävlingsbilder från i helgen pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback