I still see you in me

Jaha då är det söndag igen då för 3 gången i rad, man blir verkligen helt förvirrad när man har lov det känns som om de är lördag och söndag varjedag(A)

Idag så ska ju Maja ha Tingis och jag har inte planerat någonting idag och det känns jättesköönt! Tycker de är såå jobbigt att planera massor i förväg, typiskt jag att bara ta dagarna som de kommer. Fast när jag och Manda ska planera så kan vi sitta och planera något vi ska göra 3 veckor frammåt eftersom när jag har tid har inte hon tid och tvärtom :P De är de lilla problemet med att ha häst att man inte har så mycke tid att göra annat till. Att ha häst är verkligen inte bara en hobby att ha häst är en livsstil! De låter kanske lite konstigt men ni som har häst förstår vad jag menar! :)

näe som sagt den här dagen ska jag slappa för sen har jag saker inplanerade resten av veckan, men nu ska jag göra nå vettigt vi hörrss<3


Maaanddaaa kom heeeeeem!!!!!<3






Vart är Amanda då? :)

2011-03-08 » 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback