I want you to need me

Har typ chillat hela dagen och sen har jag städat lite också eftersom det är söndag vilket betyder städ dag.. Sen så blire ju som sagt hoppträning ikväll och jag har en känsla av att de kommer gå bra idag men man vet ju aldirg, men vi hoppas ju såklart att de ska gå bra!:) Får se om pappa filmar lite också, ska försöka börja filma mina träningar för de gånger hon tjurar kanske man kan se vad som utlöser de och vad jag isåfall skulle kunna göra åt de, så jag tror att de kan vara ganska bra att filma träningarna. Sen får vi se ifall det blir nå filmkväll ikväll för vi har lite platsbrist men förmodligen blire att vara hos Becca så de hoppas jag gåår:)

Näee nu ska jag försöka göra nå vettigt pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback