If you don't live for anything you'll die for nothing

Hmmm.... nu fick jag helt plötsligt bloggtorka och vet inte riktigt vad jag ska skriva om men idag så har vi fixat väldigt mycke med uteboxarna och fixat spån, tak, och sen har vi decifiserat ( stavning? ) boxar inför storhäst tävlingen som är i helgen :) det är en 3 dagars fredag,lördag söndag och alla börjar från morgonen så alla som har lust tycker jag ska fara och kolla på tävlingarna^^,

Sen for jag ut till Tingis och red i skogen i ca 45 minuter och de gick bara braa:) hon var rätt pigg men lyssnade ändå bra på mig:)

Ikväll ska jag packa inför imorn då jag flyger ner till stockholm och sen kommer jag hem igen på söndag kväll så jag kommer kanke inte kunna uppdatera nå mer nu förän jag kommer hem så nu får ni hålla ut ett tag om jag inte lyckas få tag på någonting att uppdatera med där nere :)

haa de bääst pusshejj<3







Välkommen till STOCKHOLM!!

2011-04-01 » 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback