Let them come to take me away cuz you now I'll be in a better place

Allmänt stressig dag när ingenting har gått som jag velat nu ska jag bara försöka ligga i soffan och slappna av ett tag innan man ska gå och sova. Tingis var ganska dryg idag och eftersom jag redan var irriterad fick jag kämpa med att behålla mitt lugn och inte blir arg. I början gick de inte så bra men i slutet så kunde jag lugna ner mig mer. Hon var rätt stel och ville inte ta min innerskänkel idag. Men men avslutade iallafall ganska bra och sen har man packat och smörjt grejer inför imorn :)

Näe nu ska jag käka middag och sen blire soffa, säng och tävling så vi hörs väll när jag kommer hem från tävlingen imorn pusshejjjj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback