Let's take it from the top

Filmen igår var riktigt bra och spännande och den var verkligen see värd! Becca sov ju hos mig också så sen idag for vi ut till Tingis och jag hade henne först lös på banan lite grann och lät henne springa. Tränade lite frihets dressyr och hon var så mysig och snäll :) Sen fick Becca rida lite barbacka på hacket och Tingis var verkligen jättesnäll! :) Hihi de såg så söta ut när de red runt lite grann och de kunde både skritta trava och galoppera och Tingis skötte sig jättebraa! Hihi man såg i galoppen att hon funderade på ifall hon skulle sparka bakut eller inte så jag blängde lite på henne och hoppades att hon skulle hålla sig i skinnet och de gjorde hon :) Jag tror Becca tyckte att de var roligt för hon såg vädigt glad ut :)

Sen så har jag varit på dressytävling sen klockan 2 och varit skrivare i L:B1an :) Det var riktigt lärorikt och intressant att vara skrivare för ibland testade hon mig lite grann och frågade vad jag tyckte och vad jag skulle sätta för poäng och för de mästa så tyckte vi väldigt lika :) Man får som lära sig lite av vad de tittar på när de bedömmer och sånt och jag tyckte de var rätt kul :)

Ska dit imorn också och skriva i L:B2an och sen så äre ju hoppträning på kvällen :)

För övrigt vill jag bara säga HEJA HIPPOS ELITLAG SOM KOM 3A I FÖRSTA OMGÅNGEN!!!:D<3

näe nu ska jag forsätta se på körslaget så hare braa ikväll så hörs vi imorn :)<3






sv: okej, kul! :D

2011-03-26 » 21:46:23
» Adina

Thih, söt Tingis! Bra att hon höll sig i skinnet i alla fall :)



Får man fråga vad hon bedömde mest på under tävlingen? :) Det hade varit ganska roligt att höra :)

2011-03-27 » 12:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback