My heart it beats, beats for only you

Stan idag med Becca kändes inte heelt feel kan jag ju säga :) Men de är verkligen läskigt hur pengarna bara rinner mellan fingrarna när man är på stan! Tror jag är brännt runt 700 spänn idag om jag inte räknar heelt fel :S Men men köpte faktiskt bara nödvändiga saker(A) förutom 2 nagellack dårå som inte var jättenödvändigt men jag blev lite kär i färgerna :) Lägger nog upp bilder på shoppingen senare idaag :) Sen så har jag och Becca haft riktigt kul inne på Åhléns klädavdelning också hehe, vi plockade ihop superfuula kläder till varann som vi satte på oss och sen garvade vi ihjäl oss för man såg ju inte riktigt klok ut! Haha, kul hade vi iallfall:P Har ni tur kanske jag bjussar på lite heta bilder från dee :P

Imorn blire iallfall att fara ut med Tingis i skogen och sen på kvällen så far jag hippo för att träffa Eva Johnsson som är min mentor så de ska bli kuul :)

Men nu ska jag gåå chaooo<3

 gammbild<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback