Words in silence

Så var yttligare en dag avklarad :) Har idag släppt ut hästar, mockat 16 boxar/spiltor, gjort lite pappersarbete, och ridit :)

Fick rida Jackpot idag och det gick baaraa bra:) Han var ibörjan inte speciellt glad över att jag ställde krav på honom men man behövde knappt bråka med honom alls så släppte han efter och gick fint ett tag tills han tyckte de blev lite jobbigt då han försökte köra upp mulen igen och när de inte funkade prövade han att "krulla ihop" nacken och när han märkte att jag inte gick på den bluffen så skötte han sig riktigt bra! :) Han är ju lite seg i vanliga fall men jag tycker att han gick på i ett rätt bra tempo :) Sen var de ju bara såå sjuukt underbart att kunna rida en häst som kan galoppera normalt! Gud vilken skön känsla av att bara kunna rida med och att hästen kunde bära sig själv istället för att anstränga sig för att sitta i sadeln och få Lilla Röd att släppa i nacken.
Näe galoppera på honom kunde jag ha gjort hur länge som helst!
hihi fick faktiskt en kommentar av en tjej som var i ridhuset samtidigt som mig att min ponny gick jättegfint och att han var supersöt :P Hihi de kändes ju roligt att hon tyckte de fast nu är Pot min ponny :P

Maja har iallafall Tingis idag och jag ska ligga i soffan hela kvällen tills jag orkar gå upp och röjja på mitt rum.

hehe sen så förbereder jag min nyhet som snaart kommer (A)

 Jackpot ^^,





När kommer nyheten!!!! Nyfiken!!!!

2011-03-29 » 18:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback