You'r amazing just the way you are

Hemma igen nu efter ha varit på hippo och träffat Eva och det känns verkligen bra:) Fick berätta om mig själv och Tingis och hur förklarar man Tingis egentligen:P Personligt fuxsto med mycke humör som kommer kunna gå hur långt som helst om hon bara slutade vara så ensvis. Men hon är ju snäll egentigen men hon har ju inte någon bra grundutbildning och med tanke på hennes bakgrund så är hon nog van att få göra lite som hon vill. Men nu är de så att jag bestämmer och så är det bara hon hon får helt enkelt acceptera det! Vi har ju de vi jobbar med och jag kommer nog aldrig att lyckas knäcka henne helt och lyckas jag med de kan jag nog knäcka vad som helst:P
Men hon är faktiskt snäll ändåå, hon var ju helt underbar nästan hela första året jag menar det var ju i stortsett minst 1 placering per tävling, men det kan ju helt enkelt vara så att nu har hon ställt upp på mig och nu ska hon helt enkelt se vad jag går för, vem som egentligen bestämmer.. Hon är speciell min Lill Röda men jag älskar henne ändå och kommer aldrig ånga att vi köpte henne, Även om vi kanske inte kommer nå dit jag vill, kommer hon alltid vara min första ponny som jag kommer lära mig massor på!<3










» Moa

Hur stor är Tingeling?

2011-03-11 » 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback