You'r fucking perfect

Red Tingis en stund barbacka på banan med hacket och det gick bara braa^^, Red först runt lite grann i skritt, trav och galopp och sen släppte jag henne på banan ett tag och då satte jag upp 2 cavalettis på varandra så hon fick löshoppa lite grann ^^, Då blev jag sugen på att pröva så jag satt upp igen och hoppade lite barbacka^^, hihi det var faktiskt första gången jag hoppade henne barbacka men de gick verkligen jättebra! Sista språnget var kanske på 65-70cm och de tycker jag var aldeles lagom för att de var på hacket och första gången jag hoppade barbacka(a) Hon var iallfall supersnäll och hon tyckte det var buskul och hon var ändå lugn hela tiden :)

Sen så for jag ut till hippo och hjälpte till med ridborgar märket och med hopp clinicen :) Det var väldigt intressant ändå att lyssna på clincien och jag tycker de är synd att inte fler kommer och tittar på clinicarna för de är väldigt lärorika :)

Näe imorn ska jag upp tidigt igen såå vi hörs imorron kväll pusshejj<3






Jättesöt bild!!!! Så FIIIINNN!!!

2011-03-31 » 15:17:57
» Adina

Härlig bild ♥♥

2011-03-31 » 19:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback