Don't be afraid I won't harm you

Sådär jag då har typ hela dagen spenderats i stallet och kollat på Villanästävlingarna och de var riktigt kul att se och alla var så duktiga men i slutet var det Signe som vann vilket inte var oväntat eftersom hon och Gaggiz är grymma!:)

Sen tog jag ut min Fina Flicka så hon fick leka gräsklippare runt stallet vilket uppskattades av henne :) Sen så fick min Lilla Gråa pojke komma ut och jogga en halvtimme i skogen och han skötte sig riktigt riktigt bra och krånglade inte speciellt mycket och kunde gå rätt stadigt i form hela tiden utan att börja grejja så mycke med huvudet och lyssnade väldigt bra på mig:)

Resten av denna kväll kommer förmodligen spenderas i soffan för jag orkar nog inte dra någonstans, inte ikväll iallafall men får se vad jag hittar på imorn eftersom Maja förmodligen ska ha hästarna:)

vi hörs pusshejj<3



And I don't want the world to se us cuz I don't think that they'll understand<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback