Don't want to wake up

Klarade moppeköringeeen!!:D Känner mig ganska happy just nuu över det!
Ponnysarna fick en tur tillsammans med skogen och mamma red faktiskt Gucci och de gick bara braa han är ju så snäll så :) Tingis däremot var något dryg i munnen men kändes bättre efter ett tag:)

Fått 2 nya frågor och ja Maja är min lillsyrra och de där med kameran är jag väldigt osäker på, jag är inte alls bra på priser av kameror och vilken typ av kamera som är bäst men jag tror att för 4,5 - 5 får du bara en kamera och inga objektiv och utan objektiv går de inte att fota, är väldigt dålig på just kamera snack så någon som är bättre på sånt kan säkert ge dig svar:)

Just skulle förklara vad longera är och de är när man har hästen i en lång lina (typ ett jättelångt grimskaft) och sen låter man hästen springa på en volt runt dig. De är rätt bra när man har lite tid och hästen måste motioneras men man ska inte longera för ofta heller :)

Näe nu ska jag sätta mig och göra massa plugg, bokredovisning imorn och engelska prov på fredag.. inte ok! Sen ska jag ringa Becca för de ska planeras och göra inköpslista till Kultis, fast de kanske inte är så värt eftersom jorden tydligen ska gå under på lördag -.-' Nu får de väll ändå ta och bestämma sig när jorden ska gå under!

aja, vi höörs pusshejj<3









hur gammal är maja?

2011-05-18 » 19:58:42

visa bilder på ditt hus?

2011-05-18 » 23:59:39

Tack för att du svarar på frågor!! :) :)

2011-05-19 » 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback