How should I know if i should stay or just go

INGA FLER VANLIGA LEKTIONER!!!!!!!!!!! Är helt överlycklig över att de inte är några riktigt lektioner kvar och att det snart är sommarlov och att vi nu är lediga tills på tisdag och på tisdag till onsdag far vi med klassen och paddlar kanadensare i bjurholm!:) Sen när vi kommer tillbaka är det bara chill tills skolavslutningen!:D

Idag ska jag iallfall träna Calle igen och det kommer förhoppningsvis gå bra och jag hoppas vi kommer få hoppa lite mer än vad vi gjorde förre gången då de var mäst markarbete:) Men det är verkligen en jättetrevlig ponny och ifall jag ville ha en ponny som var duktig på båda dressyr och hoppning som är genomsnäll skulle jag lätt ha velat ha honom:) Så alla ni som funderar på att köpa en ponny tycker jag ska ta en titt på Calle :)

För övrigt har jag ingen aning om vad jag ska göra nu under mini lovet vi har just nu, men ska nog vara med Becca imorn och sen på fredag ska jag faktiskt fara till frissan och färga håret:) Ska försöka gå mot blont igen och efter de sa jag gå en stund med Manda på stan och då behövs de inhandlas grejer till skolavslutningen och kanske till kryssningen om 6 veckor!:D Fast jag lär vara fattig efter frisör besöket..kommer gå på ungefär 1250 såå(A)
Sen på söndagen far vi till Kåge med Lill pojken och de ska bli kul. Jag ser de mer som social träning och rutin för honom än tävling haha Emanuelsson sa också de att jag absoult inte får rida fortare än vad jag gjorde på träningarna:P Fast har inga planer på de heller så då är det väll bara att försöka få tillbaka honom ordentligen och lägga honom rätt på hinder vilket inte är helt lätt:)

Näe nu ska jag plugga lite moppe, provet är nu inbokat den 9 klockan 10.00 så nu blire att plugga jäääävel!
vi hörs pusshejj<3

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback