I don't really want to be here

Är nu hem kommen från stall och har duschat och ätit middag:)

Maja red Tingis idag på banan och de gick väll inte så speciellt bra eftersom Tingis var på dryghumör och sen skicka hon av Maja i galoppen när hon sparka bakut -.-' Så jag fick sitta upp och rida ett tag och de gick väll sådär, hon var väldigt springig, och dryg och sur men så är de ju ibland med den där lilla saken ;)

Gucci fick en tur i skogen och de gick ganska bra, travjobbade ganska mycke med lite galoppinslag och han var ganska pigg och lite små fjantig och tittig, haha han blev superädd när vi skulle rida förbi en grill så vi gjorde en liten pirruett och höll på att hoppa ner i ett dike men sen så förstod han att den inte var så läskig och då brydde han sig inte alls om den :P

Hade ju lektion för Elsa å Greta idag och de gick bara braa de me:) Hade hopplektion för de och Greta tyckte de var jättekul att hoppa men blev lite trött och tjurig i slutet men Greta är ju också ett sto så ;)

Näe då ska den här dagen avslutas med en feeeeet godispåse framför Melodifestivalen å så får man väll hoppas på Saade ikväll då :)

Aa, juste hade fått några frågor om min kamera så jag tänkte svara på de:)

Jag har ju en Nikon D80 som jag köpte begagnat av en tjej som heter Sandra som hade 2 hästar (Okay Barbie och Lady Di) jag fick med 2 objekt ett vanligt och ett längre:) Men i nypris tror jag bara kameran kostar ungefär 10 men jag fick allt ihopa för 5 :)
Den tar faktiskt riktigt bra bilder om de är bra ljus ute för den är värdelös att fota med i ridhus, då blir de bara suddiga och mörka. Men ute tar de ändå ganska bra rörelsebilder, jag kan ju lägga upp några rörelsebilder som är tagna med den :)









Hahahah, bilden på basse måste vara den sköööönaste evver!!:P Men iallfall så tycker jag att min kamera tar rätt bra bilder så jag är väldigt nöjd med den:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback