I guess we both now where this is going to end up

Skrutt snutt får en vilodag idag medans Gucci åker in och dressyrtränar på hippo med Maja :) Hoppas bara att han sköter sig snyggt:)

Förlåååt för att min uppdatering har varit sämst men har inte så mycket ledig tid och har inte så mycket att skriva om just nu så har lite bloggtorkaa, inte bra de!

Imorn blire nog ett pass på banan för Tingis och en tur i skogen på Gucci, sen ska Gucci vila torsdag :)

ååhh, är sjukligt pepp över tävlingarna nu och hoppas på att hon ska vara lika grym som hon varit hittills i vännäs!:D Men men man vet ju aldrig vilket är lite jobbigtt.. men jag är positiv och ska göra mitt bästa!:)

näe, nu ska jag hitta på något att göra seeyaaah;;)<3






Kan du inte göra en lista med en punkt varje dag som du gjorde förut? det är så kul att se!!!

2011-05-03 » 20:43:46

kan du inte göra inlägg med bilder och info om din utrustning? :) träns, sadlar, täcken, schabrak? :D

2011-05-03 » 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback