I have to make you mine to get you off my mind

Känner mig lugn nu. Allt kommer förhoppningsvis bli bra igen. Hon är behandlad i båda framkotorna nu och har boxvila tills på lördag och efter de ska hon stå i liten sjukhage tills den 8 juni då vi ska åka in på återbesök. Förhoppningsvis är hon bra då och jag kommer få börja sätta igång henne lite försiktigt. Det känns mycke bättre än vad jag hade väntat eftersom hon markerade mycke mer när Camilla böjde henne för då var de riktigt illa. Nu såg de bättre ut men hon markerade ändå ganska kraftigt.

Imorn och på fredag är det träning för Emma Emanuelsson som jag och Gucci ska vara med på och de ska bli intressant och lärorikt och de blir nog en ganska bra start för oss att få komma igång och få lite tips:) Ska pröva hoppa han på gummibettet eftersom de inte funkar för oss på 3 delade för han blir alldeles för stark och lyssnar inte alls på mig.

Näe nu måste jag gå ska pröva min skolavslutningsklänning som mormor sytt in åt mig:)

vi höörs pusshejj<3






Härligt! Känns det bättre nu? Ta bra hjälp till igångsättningen sen så ska du se att det går finemang.

2011-05-26 » 07:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback