I'll be fine

Haha min kväll igår känns ganska tragisk :P Låg i soffan och halvsov klockan 8 och väntade på att klockan skulle bli över 9 så man fick gå och lägga sig:P haha såå sjuuukttrött! Men sen vaknade jag typ klockan halv 7 oh sen vägrade jag att gå upp och sen kämpade jag med att somna om innan jag slutligen bestämde mig för att kliva upp klockan 10. Känner att de går utför! :P

Iallfall så ska jag kanske ha båda hästarna idag, evenutellt ska Maja ha Tingis men jag kommer iallfall att rida Gucci i skogen idag :) Sen klockan 2 ska jag ha lektion för Elsa på banan och sen har jag också insläpp ikväll :)
Så nu är jag bara hemma å går runt och väntar på att klockan ska bli mycke så jag ska få åka ut till stallet :P

Näe nu ska jag plugga lite moppe teori vi hörs pusshejj<3






Heej va gärna med i min bloggtävling och du kan vinna utrusting från Scpa, Kingsland och JW

http://hastryttaren.blogg.se/2011/may/bloggtavling.html

2011-05-14 » 15:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback