It is what it is

Hemma efter Emanuelsson träning och sitter här och äter en nyttig middag precis enligt tallriks modellen så min HK lärare skulle vara stolt över mig :P

Är iallafall rätt nöjd med träningen och han skötte sig rätt bra. Han är ju något tittig och väldigt stark men nu när de funkade att betsla upp honom på gummibettet blir de nog bra och sen måste han ju bli starkare och få mer muskler men Emma tyckte att de var en fin ponny och med trräning kommer han nog bli riktigt fin:)

Imorn börjar träningarna halv 9 så jag är ledig från skolan vilket känns skönt (A)

Förhoppningsvis är han finare imorn och lyssnar mer på mig. Näe nu ska jag slänga mig i soffan och dega tills jag ska sova vi höörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback