I'v got really big plans and such bad thought

Känner mig sjuukt taggad på att gå till frissan igen, Känner att jag måste få klippa till min lugg som är HEMSK eftersom den bara lägger sig åt alla håll och typ står rakt ut i en ful liten böj åt sidan om man inte snurrar upp den i en snurr med ett hårspänne vilket inte gillas eftersom jag trivs mycke bättre i snelugg.

Sen är jag också sugen på att börja gå mot blond igen. Fast har lite beslutsångest när de gäller de för jag vet inte riktigt vad jag passar bäst i... Vad tyck ni? Ska jag börja gå mot blond igen? Men då kommer de färgas hos firssan för om jag får orange/gult hår kommer jag färga det svart igen!

Vad tycker ni blond eller brun?  ;)










kan du inte lägga upp bilder på ditt hus på insidan och utsidan, snällaaaaaaaaaaaaaaa??????????? (K)(L)(K)(L)

2011-05-19 » 16:32:40

passar i båda men blont är finast :)

2011-05-20 » 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback