Look me in the eyes just once and you'll understand

Känner att det här bara har varit en dag som man inte gjort någonting av men som på något sätt varit ganska skön :) Har iallafall anmält mig och Calle till Vindeln nu som är nästa lördag då jag hoppar L:c L:b+5 med honom:) L:cn blir som en uppvärmings klass så jag får känna på honom innan vi startar laget som är L:B+5an :) Har inga större krav alls utan vill mäst komma runt med så få fel som möjligt och förhoppningsvis gör vi de om jag inte fuckar up de för ponnyn är verkligen super schysst!:) Tror jag ska träna honom på tisdag också ska höra med Viktoria imorn :)
Imorn bär de också iväg till tandläkaren...Har typ inte varit där på 2 år och har ingen större lust att gå dit heller, vill inte ha några äckliga hål och få borra och sånt:S Har faktiskt aldrig haft hål i tänderna så jag hoppas få slippa den erfarenheten!

Imorn ska jag nog trimma Gucci lite på banan så han är fin och lydig tills Maja ska dressyrträna honom på Tisdag.
Ska också gå en promenad med Tingis och beta båda hästarna. Usch tycker så synd om Tingis som bara får stå i en liten tråkig fyrkant och inte får göra någonting. Hon verkar inte alls förstå varför hon måste stå där.. hon har i extrem tråkighet gnagt sönder sin påle som vi hängde hennes hönät på så nu har hon fått en låda att ha den i istället.

Näe imorn äre en ny dag vi hörs pusshejj<3






rider ni inte tingeling mer ? :)

2011-05-30 » 16:08:10

Åkte ni till veterinären med henne någonting? :)

2011-06-02 » 23:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback