Love has always been enough for me

Red Gucci idag på hacker på banan :) Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde de skulle gå, trodde han skulle bli mycke starkare och tyngre i handen än vad han blev. Han blev nååågot bakom hand vissa stunder men då var de bara att lätta av i handen och gå på honom lite så bärde han upp sig bättre igen :) Red i kanske 40-50 minuter:)

Sen så skrittade jag ut med Signe i skogen på Tingis så vi var ute i 40 minuter och bara skrittade på långa tyglar:) Det var ganska skönt faktiskt:) Haha sen på vägen hem så träffade vi 2 gamla gubbar som sa att man inte skulle leka med maten -.-' Jag och Signe var vääldigt sugna på att vända om och galoppera mot de i fullfart och skrämma ner de i sjön(A) Det skulle däremot ha varit väldigt roligt!:P Men synd bara att de är ganska stenigt påväg ner mot sjön så vi skippade de, men nästa gång så ;)

Iallfall så ska jag snart käka middag och sen ska jag nog ägna någon minut till att kolla igenom SOn eftersom vi har prov på fredag, har tyskaprov då också men jag prioriterar faktiskt Son framför tyskan:) Har prov på islam så just nu önskar jag att jag var muslim ^^,

Näe nu vankas de grillat vi höörs<3






söta ponnisar :)

2011-05-11 » 22:14:36
» Elin

fast dom har ju rätt, man borde kanske inte leka med maten:]

2011-05-11 » 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback