Our time is short

Red ju Tingis idag på banan och de gick bara braa hon var så snäll och lydig och hade en riktig fin galopp också:) Red igenom L:b1 några gånger och hon kändes bara fin :) De är nog ett litet tips till alla som har dålig fantasi när de rider att rid igenom gamla dressyrprogram och sånt så slipper man hamna nötandes på en volt eller fyrkantspåret:) Tingis har lyckats få ett sår precis där pannbandet ska vara på ena sidan så fick rida utan pannband och nosgrimma eftersom den behövde pannbandet som stöd annars skulle den bara åkt runt så red bara i nackstycket och bett och de var inga problem alls, hihi hon såg ut som en liten indian ponny^^,
Maja red Gucci och de gick väll hyfsat.

Näe nu ska jag fortsätta käka min sallad och sen blire sista minuten plugg inför imorn :)
Imorn ska Mamma ha ponnysarna och de ska få vila, själv ska jag ner på stan med Becca för Becca ska klippa sig halv 3 och sen vid halv 4 ska  Manda möta upp oss och sen går vi på stan, sen ska jag och Manda käka middag å gå och se på Pirates 4 så det kommer bli en superdag!:D

Näe en dag i taget ska man ta och nu äre plugg som gäller vi höörs pusshejj<3

aa juste svar på en fråga så jaa jag skulle nog kunna ta lite bilder på vårat hus å lägga upp :)<3






följa varandra med bloglovin? :D

2011-05-20 » 19:30:03

har du tagit den dära bilden me din kamera ? :)

2011-05-20 » 22:35:25

KAn inte du ta lite kort när maja rider gucci och du rider tingis ? :D

2011-05-20 » 22:36:02

söt bild!:D

2011-05-22 » 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback