Within my heart

Skolavslutningsklänningen passade superbra och kände just hur extremt underbart jätteskönt de ska bli med sommarlov, och hästarna få gå på grönbete och tävlingssäsong och inga jobbiga måsten utan mest roliga saker och man har tid att vara med kompisar och dra iväg och hitta på saker och sen blire ju enkelt när man har moppen också!:D Har förövrigt nyss mailat iväg om att få göra provet snart eftersom de tydligen var en miljards år lång vänte tid vilket kändes lite panikigt eftersom jag gärna vill göra provet så snabbt som möjligt så nu blire råplugg på de!:)

Sen är jag taggad till kåge nästa helg med Lillen och förhoppningvis har jag fått lite bättre fason på honom och hittat ett bett som jag kan bromsa han med:P Blir att hoppa L:d L:c med han dåå :) Blir som en liten uppvärmingstävling till Vindeln som är helgen efter de och då är L:c den lägsta klassen så ska bara hoppa han i den på fredagen:)
Sen fick vi ett problem nu när Tingis är skadad och de är att vi får inte ihop till ett DIV 1 lag men de kommer eventuellt att lösa sig för jag ska kanske hoppa Viktoria Alms ponny Calle i laget istället:) Fick faktiskt hoppa och rida honom för första gången igår och de kändes faktiskt riktigt bra, han kändes ganska lätt att läsa och jag kunde känna ganska snabbt vad jag behövde göra och kunde samtidigt vara väldigt lätt på handen. Ska försöka träna honom några fler gånger innan vindeln och så får vi väll se hur de går helt enkelt. Han är verkligen en riktigt fin ponny som verkligen ställer upp på en. Han är till salu också ifall någon är intresserad:)

Näe nu ska jag gå ner i köket och vara lite social med min släkt eftersom syrran fyller 12, men ha de bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback