As you'r walking away your footsteps get louder

Är hemma från stallet och insläpp och har pussat på hästarna som verkliiiigen ville in, förstår de för de är inte kul ute nu!

Iallfall så sitter jag hemma och skissar lite på mitt engelska arbete, business project samtidigt som jag ser på top model(A)
Sitter fortfarande och funderar på de här med gymnasieval och det känns som jag mer och mer börjar luta mig mot frisör linjen ändå, trotts att ha hästar och va snygg i håret verkligen inte är någon bra kombination :P
Men skola har jag redan bestämt för de kommer bli draggen för mig! (A)

Näe nu ska jag fortsätta skissa på mitt arbete för jag kan inte gå och lägga mig än även om mina ögonlock svider!

                                                    






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback