Don't you ever let go

Det har varit kuul idag att få fara till gymnasium och kolla linjer men är fortfarande väldigt osäker.. Frisöt verkar som en sjukt rolig linje men samtidigt så känns de läskigt eftersom jag måste bestämma själv ifall jag vill ha behörighet eller inte men om jag väljer att ha behörighet så får jag inte lika bra frisör utbildning... måste verligen klura på de!

Idag iallfall så drog jag till Becca efter gymnasiesaken och färgade hennes hår mörkbrunt å de blev bara braa sen har Maja hästarna igen så jag borde egentligen sitta och göra min bokredovisning klar men eftersom jag är så otroligt trött så orkar jag inte riktigt göra de än..

Och sen såå ska jag faktiskt ta med kameran nästa gång jag far me ut till huset så ska ni få se hur våran gård ser ut(A)

a juste eftersom vi nu har en egen gård med stall måste vi ju nu komma på ett stall namn, så ifall nån har nån idee så motages den gäärna! ^^

näe plugg vare...
                                   





hur många boxar är det i erat 'nya' stall? och finns de ridbana ink. ridvägar där?:) Vars blire att ha era hästar på bete då?

2011-11-21 » 22:18:37

har du kollat på yrkesgymnasiet frisör?där får man ju högskolebehörighet:)

2011-11-22 » 11:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback