I guess i don't care

Blev lite twilight maraton hemma hos Manda igår vilket kändes heelt underbart!
Känner verkligen taggen till premiären på onsdag, har fan längtat i 1½ år!<3

Iallfall idag tog Maja båda hästarna, dee fick varsin välförtjänt skritt tur i skogen och imorn ska de få vila:)

Asså jag kan typ fortfarande inte fatta att jag och Gucci nollade L:b debuten!:D Jag hade aldrig hoppat en hel bana på 1m ,med honom, utan bara några språng och hade inte ens förvänat mig att få komma runt grunden utan jag var helt inställt på att avbryta och sen så är han så otroligt fin och uppmärksam och klarar allting! Jag är så sjukligt stolt över min lilla skrutt ponny! Vi har typ bara 2 nollor i L:c och sen så bara klarar han L:b utan problem!
Jag kände att han ibland blev lite tveksam men då var jag där och stöttade honom med skänkel och röst och då gjorde han som jag sa, helt otroligt!

Den ponnyn kommer att bli så jävla fin! Han kommer gå långt i livet!<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback