Lost inside

Pepparkakor har bakats och Breaking Dawn har tittats på(A)

Filmen är verkligen så totalt underbar att jag fick typ samma reaktion efter som sist. Dvs kunde inte prata utan pep mest och typ skrattade och grinade samtidigt^^, Haha usch så pinsamt patetiskt!!

Har också käkat middag för en stundsen och har packat min väska inför stockholm imoorn, dee kommer blii suuper och jag kommer förmodligen bränna massssooorr av pengar på mässan och på stan, men sånt hör ju till eller hur?

Sitter just nu och funderar på ifall jag ska hoppa upp på träningscykeln och trampa lite, har en enoorm träningsabstinens nu när jag inte tränat på nästan 2 veckor för Becca påstår att hon är sjuk-.-'
Manda börja träna med miig jag vet att du läser!!

Näe lika bra att ta tag i träningscyklandet innan jag ångrar mig,

vi får helt enkelt see hur uppdateringen blir eftersom min mobil inte kan mobil blogga, men ni får helt enkelt hålla utkik, de kanske dyker upp något tidsinställt ;)






» liuyi

sv: hej!:) jo jag kommer till umeå några dagar efter jul, och stannar i 1 vecka eller nåt sånt.. och det skulle verkligen vara kul att träffas någon dag :) det var föör längesen!

2011-11-25 » 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback