over and over again

Har typ pluggat matte hela kvällen och känner att jag äntligen börjar förstå vad jag ska ha prov på imorn. Har suttit säkert 2 ½ - 3 timmar sammanlagt så känner mig väldigt duuktig(A)

Imorn kommer jag typ plugga matte hela A-passet och sen hoppas på att klara mitt prov, just nu känns de viktigaste att klara provet! Men jag förstår INTE varfööööööööör man ska räkna med bokstäver? De måste ju vara de mest onödiga och dummaste någon människa kommit på!!
Aja, nu tror jag åtminstånde jag kan de...nästan


Imorn tar jag hästarna på kvällen då vi efter skolan ska fara och kolla på tapeter till mitt nya rum, ska bli spännande!:)


Näe nu ska jag nog börja dra mig från datorn.

                                                






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback