Sometimes it hurts instead

3 praodagen har bara gått bra och de är bara kul att vara där:) Men daaaaammmn vad ont i fötterna man får även om man har platta skor.
Slutade vid 4 och for ut till stallet och red sötnosarna en stund, hade insläpp innan jag for hem.

Kom också fram till att jag ska tävla på lördag vilket jag totalt hade missat , trodde de var nästa vecka(A)
Iallfall så ska de bli gryyymt spännande!

Nu jäävlar ska jag och Tingis satsa! Hon är så gryymt taggad nu att de får bära eller brista för nu jäklar! Hoppar en L:c å L:b och rider samma klasser med Gucci:) Blir hans L:b debut så de ska bli spännande!:)
Har inga krav utan tänker mest bara gå in och försöka rida hinder för hinder och känns de inge bra eller som om han inte orkar då tänker jag utgå. Men de ska bli jättekul!:)

Näe nu ska jag nog lägga mig i soffan och  sova TV ett tag innan jag tar en tidig kväll.

Imorn blire att rida Tingis, Gucci får vila och sen blire förhoppningsvis Boxercise på kvällen, hörs!






Tjena!

Visst är Kingslands mössor från nya vinterkollektionen riktigt fina? Du kan vinna en mössa i valfri färg värde 549 kr. Klicka på länken: http://hastoridverksamhet.blogg.se/2011/november/novembertavling.html#comment



/ Eleonor

2011-11-10 » 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback