Spinning around in circles

Kan ju öppna inlägget med svar på kommentar och just den här veckan har statestiken legat mellan 80-67 besökare så de varierar ganska mycke, sen har jag ju 50 prenumenanter:)

Idag så har jag iallfall städat i mitt rum och rensat ut alla "personliga" saker ut mitt rum så som, min rosettvägg, min anslagstavla, rivit bort några affischer osv så nu känns mitt rum väldigt tomt.

Vill att fotograferingen ska vara över snart så jag får ställa tillbaka mina saker igen, fast jag kommer nog inte he tillbaka allt eftersom ganska mycke behöver jag inte ha kvar, plus att jag vet ju inte riktigt när vi kommer att flytta helt.

Idag så har jag iallfall insläpp och Tingis ska vila, Maja rider ju Gucci på hippo idag för Lena Unneby och hon gjorde de igår också och tydligen har de gått jättebra:)

Imorn blire att trimma Tingis lite på banan och Gucci får typ skritta i skogen och sen ska jag raka honom också, de behöver han! :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback