The more I try the harder I fall

Hemma från stallet nuu :)

Red först Gucci på banan barbacka en stund med 3 delade gummitbettet och daaaamn så fin han var!:) Jag hade kunnat galoppera runt på honom huur länge som helst (A)

Sen red jag Tingis en stund och de gick också rätt braa, lite stretig i galoppen men försökte bara ignorera de och rida på som vanligt och då släppte de :)

Skulle sedan byta pannband på Guccis träns och fick ett litet damputbrott när jag inte fick ihop de men när jag lugnade ner mig insåg jag att allt var väldigt logiskt...hihi ouups ^^,

Näe känner mig laddad inför imorn och de ska blii såå kul!:D






» Elin

Lycka till Johanna! :)

2011-11-12 » 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback