The silence will send you free

Hemma nuu efter en lång skoldag och känner mig ganska trött efter en dålig natt.. Var astrött igårkväll så jag somna typ 8 och sen vakna jag halv 11 men somna om direkt och sen vaknade jag 3 och var vaken till halv 6
innan jag somnade och steg upp 7 -.-'

Iallafall tänkte svara på en fråga om vårat stall såå har vi 4 boxplatser,( så vi kommer ta in 2 hyresgäster sen) Vi har 4 hagar men vi tänker öppna upp och göra de dubbelt så stora så man har 2 hästar i varje och sen har vi en storåker på baksidan där vi kommer ha våra hästar på bete och den fungerar också som en ridbana eftersom vi inte har någon ( men sen tar de typ 20 min att skritta till stöcke ponnyförening ) Sen har vi sandvägar bakom våran åker om man bara rider upp typ 100 meter i skogen :)

Sen blev jag intresserad av de alexandra skev om yrkesgymnasiet med frisör linje, heter skolan bara yrkesgymnasiumet och vars ligger de? (A)

Näe nu väntar jag på att pappa ska dyka upp för han ska skjutsa mig till stallet, har insläpp ikväll och hästarna har ju fortfarande vila :) Gucci har nu stått i 1 vecka och Tingis skrittats typ varannan dag, de kommer nog fortsätta så tills snön kommer eftersom de ändå inte går att rida just nu men Gucci ska få börja röra på sig också i skritt snart.

Ska nog gå och byta om snart, hööörs :)



framsidan av huuse:)







GÅ INTE PÅ YRKESGYMNASIET!

2011-11-22 » 18:29:01

den ligger mitt i stan. finns många saker som inte är bra med skolan, men positiva också. men frisörlinjen är riktigt bra!:)

2011-11-23 » 02:39:20

Du borde gå hårvård på draggen istället för yrkesgymnasiet. jag tror du lär trivas mer på draggen och de flesta säger att själva hårvårdlinjen är bättre där

2011-11-23 » 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback