What Im feeling now what Im heading into

Kom hem från skolan för ett tag sedan och har hunnit gå en sväng med knappnåls huvud ( Basse ) och nu sitter jag och äter typ mellanmål och väntar på att pappa ska komma hem och plocka upp mig så vi kan fara och kolla på tapeter. Sen far jag och Mamma till stallet och jag ska typ skritta Tingis en stund, hon har helt enkelt fått en skrittvecka nu och hon får nog som en liten mini vila på kanske 2 veckor beroende på hur underlaget blir och hur damp hon får av att ta de lugnt:P

Sen ikväll kommer Manda hit och ska sova här för imorn bär de iväg till stöcke huset och de blir att typ bygga hagar och typ plocka sten hela dan (A) Haha jag fattar inte att jag fick med Manda på att plocka sten men så är de när man har en underbaaar vän!
Förhoppningsvis far jag till Manda då imorn kväll och sover där :)

På söndag är de husvisning för 4 gången och på tisdag blire budgivning, spännande spännande, just nu vill jag bara att vi ska sälja så vi kan flytta snaart(a)

Näe ska återgå till min maat!



ser typ ut som om jag har hårförlägning för mitt hår smälter in med Mandas ^^






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback