You never know

Gårdagen spenderades då med Manda och vi var först ute i Stöcke och fixade med hagarna innan vi for till Villanäs och tog hand om hästarna :) Efter de for vi hem till henne och hade The Vampire Diares maraton, såå sjukt underbart bra de äär!!<3

Idag hade vi typ fortsättning på vårat maraton och de är juu siickt hur trött och seg man blir av att inte göra något på hela dan!


Imorn så ska vi på PRASO vilket ska bli ganska spännande, alltså fara till gymnasieskolor och kolla linjer och som jag skrev tidigare i veckan så ska jag alltså kolla först frisör på draggen och sen sam på midgård.

Har verkligen jättemycke beslutsångest inför gymnasiet!!
Känns verkligen alldeles för tidigt att bestämma sig...


                   





När kommer det bilder på dit ni ska flytta? är nyfiken!

2011-11-20 » 20:32:30
» Elin

Då ses vi kanske imorgon ;)

2011-11-20 » 21:07:23

fin blogg, min ponny heter också Gucci :DD

2011-11-20 » 23:26:19

När kommer det bilder på ert nya ställe? jag är nyfiken!:)

2011-11-21 » 17:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback