You'r my heaven

Klev upp tidigt och for och hade utsläpp med pappa vid 7. Red sedan Tingis på banan och de gick väll hyfsat dåligt. Hon var ganska tjurig och vägrade släppa vänstertygeln, så vi fick bråka ett tag innan hon slutligen gav med sig lite och då avslutade jag. Imorn tänker jag fortsätta trimma henne för nu ska hon igenom!
Sen så fick Gucci följa med in och vi myste ett tag och han roade sig med att slicka mig i ansiktet -.- stööörd påånii^^

Klockan är nu några minuter över 11 och jag har heeeela dagen framför mig, funderar på att trampa lite på träningscykeln och kanske rensa lite i mitt rum.

BTW måste bara säga att nu ligger vårat hus ute på annons så ifall någon är intresserad/eller bara nyfiken på hur vi bor så kan ni ju kika in här : http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?pageRefId=67&ObjektID=799667

Näe nu ska jag se de senaste avsnittet av TVD och sen blire träningscykeln hörs!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback