Are you gonna go my way

Har sovit nån timme idag och tittat på Abduction med Taylor Lautner och filmen var riktigt braa och han är ju så snygg att man typ dööör^^,

Imorn är de hippotävling och jag planerar att vara me för jag tänker inte låta huvudvärk stå ivägen!!

Men nu ska jag fortsätta see idol hörs!<3

                           





snygging Taylor :d

2011-10-07 » 21:54:50

Anmäl dig gärna till veckans blogg som pågår hos mig just nu. Utser 4 vinnare varje fredag!

Ha det bra :)



Direktlänk: http://puffiie.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment



(ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer :>)

2011-10-08 » 01:35:15

hej!

skulle bli superduper glad om du ville vara med i min veckans blogg!

mer regler om tävlingen hittar du i länken under!

tre vinnare dras varje lördag!

direktlänk: http://iisaacson.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnare-en-ny-omgang.html#comment



ha det! kramis

2011-10-08 » 01:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback