Day 10

10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag skulle nog aldrig ha börjat med hästar om inte min mamma satt mig på ridskola

2. Jag är ofta väldigt ärlig om vad jag tycker om folk/saker m.m men ibland är jag nog lite för ärlig

3. Om jag var ett djur skulle jag vilja vara en fågel, för de skulle vara så underbart att sväva högt genom luften

4. Jag hatar mitt supertunna hår!

5. Jag beundrar människor som vågar vara sig själv

6. Jag hoppas att innan jag är 18 har jag startat MSV med både Gucci och Tingis

7. Om jag hade tid och pengar skulle jag vilja köpa en storhäst

8. Jag önskar att jag hade mer tid till att träffa mina vänner

9. Jag skulle verkligen vilja fara utomlands med en kompis

10. Jag funderar på att ha kvar Tingis även om jag blir för gammal för att tävla.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback