I'll never be able to replace you

IIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

Har lyckats knipa de sista biljetterna till Breaking Dawn den 16 klockan 21!! OMG är typ ööööööverlycklig!
Har fan väntat ett helt år!

Iallfall åter till normala världen som inte innehåller några vampyrer ( :( )

Åååå, måste bara berätta om min hemska morgon!
Jag hade ställt väckaren på halv 7 så jag skulle hinna duscha och tvätta håret. Sen går jag och lägger mig och när jag slår upp ögonen och tittar på klockan så visar den 07.57. Först kopplar jag inte riktigt vad klockan var tills jag insåg att HELVETE JAG BÖRJAR OM EN KVART! Så paniken när jag rusar runt i mitt rum och letar efter mina mjukis byxor och hårsnoddar samtidigt som jag ska äta frukost och lyckas komma på varför klockjäveln inte ringde! MEN jag lyckades faktiskt hinna i tid till vi började! Snacka om att vara snabb!?:P

iallafall så har jag ÄNTLIGEN lov vilket känns underbart! For ut till stallet (efter ett stopp på maxi 37.90 kr kilot!!) hann precis ta in Tingis innan de började spöregna. Red henne ett tag på banan i regnet och de gick väll helt okej. Inte överdrivet bra men inte dåligt heller. Hon uppskattade inte vädret så speciellt mycket och bjöd på några bakutsparkar och luftsprång...gulligt -.-'
Gucci fick vila, kände inte riktigt för att dra ut i äckelvädret igen! Sen så var de bara att moppa hem och jag klarade mig utan att drunkna!

Imorn blire nog att ta hästarna på morgonen innan jag far och tränar med Becca på boxercise och sen blire ut till stallet igen och ta insläpp:) Bliir noo super!:)



oranga håree, fast såg ju mera ljusbrunt ut däär..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback