Keeping my fingers crossed

Gårkvällen spenderades med Manda och innehöll mycke TVD seende, en vampyr sminkning och en photoshoot ;)

Jag fick alltså leka makeup artist och fotograf medans Manda fick ställa upp som modell, så nu väntar jag på att Manda ska skicka några bilder som jag kan visa upp, en del blev faktiskt riktigt coola efter lite redigering.

Den här dagen har iallfall bestått av att vara i stallet och hålla hopp/markarbetes lektion för Signe och Maria och de var roligt och de verkade nöjda med övningarna, resultatet och min undervisning. Jag tycker mest att de är kul att få leka ridlärare:P

Sen red jag Tingis samma övningar som de gjorde och de gick bara braa :) Hon var lite stel i sidorna men jag har ju inte ridit igenom henne på ett tag heller, så de ska jag göra framöver i veckan:)

Nä nu har Manda skickat bilderna så jag ska ladda in de och här hittar ni min insperation till sminkningen:)

http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/2011/10/21/halloweentutorial-vampyr/






vad tycker du om våran blogg? kommentera gärna ! http://pownieligan.blogg.se/2011/october/lasarfraga.html

2011-10-25 » 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback