The best of you

Kan ju säga att de kommer bli grymt kul att klippa ihop filmen från hoppträningen igår!

För övrigt skötte sig Tingis jättebra och hon var väldigt laddad och pigg men lyssnade samtidigt väldigt bra vilket jag är lite förvånad över för när hon är supertaggad brukar hon inte vara den som lyssnar :P

Ni kommer ju som sagt se vilka övningar som vi gjorde så jag ska inte skriva så mycke om de men det var helt enkelt en bra lektion med en duktig häst:)

Nu ska jag typ äta frukost innan jag far till skolan, kände just att jag inte orkar fixa mig idag.

Ikväll får Gucci vila och jag ska ta ut Tingis i skogen, och Imorn blir de tvärtom och då ska jag också raka Tingis som har satt extremt mycke päls!

Näe frukost var de vi höraas:)



Forever isn't long enough with you<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback