Thoughts running through my mind

Känner att uppdateringen suger nu förtiden men känner att jag inte riktigt orkar ta tag i den.

Iallfall så red jag Tingis en stund på banan idag, blev bara lite enkelt i alla gångarter och försökte också få henne att lossa lite i sidorna då hon var väldigt stel och betfast i vänster, fick bråka lite grann men sen släppte de rätt okej och då gav jag mig. Annars är hon pigg men lite små tjurig, men sen är hon brunstig också så då är hon alltid extra tjurig^^,

Imorn blir de att sluta till lunch för att fara ut till stallet när tandläkaren kommer och sen blir de hem och plugga inför tyska prov på tordag. Har ganska mycket i skolan just nu faktiskt.

Imorn ska matteläxa in, Tyskaprov på torsdag, skriva om min krönika, göra klart boken om mig, No prov, bokredovisning tisdag och musikredovisning på ett arbete om 70 talet som vi ( Becca och jag ) knappt hunnit börja på. Känner att de är dags att ta tag i lite saker typ nu så kah ska sätta mig och skriva krönika typ nu!

btw så tänkte jag bjussa på en bild på vårat klassfoto, tur att bilden är suddig för man ser ju ut som ett mongo-.-'







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback