You got to like my style

Sitter här och är asglad och pepp av en speciell anledning som jag inte kan säga och ska försöka ta tag i mitt tyska plugg. Men det känns ändå rätt bra nu så jag tror jag kan det mesta:)

Iallafall så hade vi ju ut tandläkaren till stallet och Gucci såg bara fin ut i munnen bortsett från en 1cm stor vargtand som vi fick dra ut så nu ska han ridas på hackamore mellan 1-2 veckor:) Sen har han ju ganska tjocka mungipor som han har haft innan han kom vilket också för de bra att rida på hackamore för att försöka få de att lägga sig lite.

Tingis hade lite hakar på högersida och hade därför ett litet sår i kinden och en tendens till en början på vänster lan, men det är inget allvarligt och de kommer läka ut på nån dag och nu blev de ju också vaccinerade så då ska ta ändå ta de lugnt i 4 dagar:)

Hoppas på att Gucci funkar på hacka för annars blir de ju lite jobbigt, men jag har ju ridit honom på det en gång och de gick faktiskt helt okej, men han förstod väll inte riktigt allt men de är ju en vane sak:)

Näe tyska plugg for the win!






Fin blogg! :)



Ska vi följa varandra via bloglovin? Säg till när du lagt till mig, så lägger jag till er :)

2011-10-13 » 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback