Day 3

3. Det här behöver jag träna mer på


Jag behöver bli bättre på att stäcka upp mig efter hinderna och komma tillbaka snabbare i sadeln, bli lika stark i båda sidorna, få bättre sits, bättre tålamod och bli snabbare på att känna avstånd till hinderna.

De är väll typ de sakerna jag kan komma på nu rätt så spontant:)







Att komma tillbaka efter hinder är svårt, bra att träna på båge eller hinder in i sväng alltså att du blir tvungen att svänga hastigt efter hindret innan det kommer en vägg. ju högre hindren blir desto svårare är det. låter änkelt att det bara är och räta på sig och komma tillbaka i sadeln. men det är det svåraste jag vet också. :)

2011-09-27 » 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback