How many times have you tried

Fan vad jag hatar när datorn dampar!! Hade börjat på värsta långa inlägget juu -.-'

Iallfall kan jag ju svara på en kommentar och jag klipper väll bort stoppen om jag vill! Det är ju inte precis kul att se när man stannar utan man vill ju ha en helhets bild över rundan juu. Iallafall vill jag dee, vill du kolla på när hästar stannar finns de säkert massa sånna filmer på youtube att kolla på-.-'

Sitter nu och lyssnar på musik, Andreas Wijk som inte är dåålig på att sjunga!! Att han jobbar som modell kändes ju inte helt fel de heller(A)

Blir att fara ut till stallet vid 6 med Maja å rida bästa ponnysarna i skogen:) Har jag tur hinner vi hem till idol ocksåå(A)






Superfin bild på dig!!

2011-09-19 » 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback