I know enough to know that we wont work it out

Red ju då dressyr för Jeanette på Tingis och det gick rätt dåligt. Tingis var stel som en pinne, springig och fjantig. Red igenom programmet 2 gånger också och de gick rätt dåligt första gången men andra gången gick de mycke bättre och hon lyssnade mer. Funderar på att stryka mig från dressyren nu och jag kommer förmodligen ändra mig 711 gånger innan jag bestämmer mig men vi får helt enkelt se hur jag gör.

Sen fick Jeanette rida Gucci och man kan ju säga att jag skämdes för hur han betedde sig -.-'
Frågan är ju som han ens kunde bete sig sämre? Han var springig och så fort hon försökte kräva något av honom blev han springig och motsträvig...Men i slutet så släppte han rätt bra och gick riktigt fin:)
Han behöver verkligen lära sig att ha respekt mot än och sluta fjanta omkring och göra allt svårare än vad de är.

Iallfall så ska hon nog rida honom igen nästa torsdag och ha lektion för mig och Tingis igen och förmodligen går de bättre då, för båda!

Iallfall så äre hoppträning imorn med Gucci och innan den ska jag fara ut i skogen och rida Tingis:) Blir nog bra, min träning börjar ju inte förän 8 såå. Ganska jobbig tid ändå 8-9 en fredag kväll!

Näe ska snart hoppa i duschen och slöa lite framför TVn :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback